utensilien II.

6 thoughts on “utensilien II.

  1. So viel runde Dinge … – was ist denn das Eimerförmige auf dem ersten Foto? Fest installierte Einrichtungen für Seekranke möchte ich lieber mal ausschliessen, aber mehr fällt mir nicht ein.

  2. Haha! Jaja! Das erste sind Mikrophone auf dem Schiff nach Hiddensee. Ich hab die Perspektive ein wenig verdreht, um damit den Betrachter ein wenig zu verwirren…(denn das macht doch am meisten Spaß… 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: