daily observations: 2016-01-16 (maybe this one is better? i don´t know)

golm6

13 thoughts on “daily observations: 2016-01-16 (maybe this one is better? i don´t know)

  1. Mit der zarten Farbigkeit des Himmels ist vielleicht das Unnatürliche der Vögel stärker gegensätzlicher. Ich empfinde darum das vorige mehr als naturentfremdetes Ganzes.

  2. Ja. Die Frage nach dem Warum ist schon schwerer. Für mich liegt es an dem sechseckigen Etwas auf dem Dach des Gebäudes: es wirkt irgendwie elegant, fast schon schwebend. Auf dem anderen Bild wirken zwei dieser Aufbauten durch die teilweise Verdeckung wie ein einziger und sehr klobiger Gegenstand.

  3. wow. da hast du aber genau hingeguckt. cool! und bei näherer betrachtung haste recht!
    danke!
    lg aus dem schneelosen Berlin
    Daniel

  4. krass, danke für deine beobachtungen (fast schon erschreckend, wie genau meine “wordpress follower” hingucken); das freut mich. Ja es sollte auch ein wenig naturentfremdet wirken; tja vielleicht ist hierfür in der Tat das erste besser geeignet.
    LG aus dem schneelosen Berlin,
    Daniel

  5. thank you paula! i was thinking and trying too much; so i posted it twice…
    have a nice saturday night in england; greetings from cold berlin, daniel

  6. To answer the question: Yes, I think it is better. The framing hold the image together and the extra contrast accentuates the two ‘birds’ on the windows.

  7. Thank you for your answer. Yes probably you´re right. most of the other comments tended towards the second.
    Have a nice day
    Snowy sunny winter greetings from Berlin,
    Daniel

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: