almost nature_13

almost nature 103

© Daniel Schrödl

5 thoughts on “almost nature_13

  1. Toller Kontrast… ich glaube, so wie du den Baum hier eingefangen hast, ist es perfekt. Zuerst dachte ich “ein bisschen grün wäre vielleicht auch nicht übel…”, aber bei weiterer Betrachtung macht gerade diese Kargheit das Bild aus. Klasse!

    • o lieben dank für das kompliment. ich bin ja eigentlich gar nicht so oft zufrieden mit meinen bildern, aber das gefällt mir tatsächlich auch ganz gut. war eine sehr karge schlichte stimmung da, an diesem tag.
      lg daniel

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Sunny Moeller

Meine Sicht der Dinge

Que du 9 à Palente photo

Palentais je suis ...Palentais je resterai...

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

IFABS: BENCHMARK!

Analysen, Tools und Trends zur Leistungspotenzial-Entwicklung im Gesundheitswesen

Labomatique

Je n'ai pas les yeux dans les poches

West Seventh Freelance

Photography, seeking, writing...and learning along the way. Want to come along?!

NAHAUFNAHME.

fotografie vor der haustür & achtsamkeit

www.fotobloggarna.se/

We photograph with passion

Peter Grey Photography

looking through the lens

STROKE(d)

journal

asa365foton

Fotoutmaning

Kamerapromenader

En fotoblogg

Tant Augustas tekopp

Böcker jag läser och bilder jag tar

findtheflower

a picture is worth a thousand words

%d bloggers like this: