fanningerstraße ecke hagenstraße.

lichtenberg1003

© Daniel Schrödl

10 thoughts on “fanningerstraße ecke hagenstraße.

  1. Sofern das Bild spontan entstanden ist und nicht arrangiert wurde, ist es schon ein krasser Zufall, dass der Umschlag, den die Passantin hält, parallel zu den senkrechten Linien des Eingangsbereichs ist.

  2. es ist krasser zufall! mir sind die farbzusammenhänge erst ein paar tage später beim bilderkucken im laptop aufgefallen. fürs arrangiert fotografieren bin ich zu doof, bzw. das kann ich gar nicht bzw. das hab ich noch nie ausprobiert. aber vielleicht sollte ich es versuchen. und aus mir wird ein großer modestarfotograf… 🙂
    liebe grüße
    daniel

  3. yes. i didn´t see that while taking the picture. i found that 5 days later out when i was watching the pictures in my laptop…

  4. one wants to know what/where people are talking about/walking about. have never been to berlin, it most certainly is on my bucket list (although i dislike the term ‘bucket list’)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: