new berlin XIII.

+ + + new berlin + + + new berlin + + + new berlin + + + new berlin + + + new berlin + + + new berlin + + +

© Daniel Schrödl

7 thoughts on “new berlin XIII.

  1. Das muss ich schmunzeln. Ja, die Bilder sind ein wenig Jacques Tati. Ich selbst fühle mich manchmal so. Sind wir nicht alle ein bisschen Jacques Tati. In der Stadt…

  2. Treffend. Leider ist ja fast alles was in den 2000ern in Berlin entstanden ist, mit diesen schrecklichen „Schießscharten“- Fassaden versehen.

  3. Die die das zu verantworten haben sollten hinter schießscharten äh gittern…
    Ja ziemlich einfältig und peinlich die Bauerei in Berlin. Nicht gerade weltstädtisch…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: