l a n d s c h a f t .

Île d’Yeu

© Daniel Schrödl

5 thoughts on “l a n d s c h a f t .

  1. lieben lieben dank für deine worte und komplimente. ja mein urlaub an der französischen atlantikküste war ein gedicht. ein dauergemälde. zu allen seiten hin.
    meine stadtaugen blickten in die weite.
    und begannen frei zu malen.
    ein geschenk.

  2. thank you so much, derrick. it was a big pleasure for my urban eyes to enjoy this wonderful landscapes at the french atlantic coast. great holidays.
    good night from berlin,
    daniel

  3. ja, wundervoll! auch, dass du ein paar impressionen hier für uns zugänglich machst. danke dir. auch für die poetischen worte. ich bin wirklich begeistert, was da alles in dir schlummert und sich zeigt.
    eine gute woche dir. und alles liebe.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: