passanten.

© Daniel Schrödl

8 thoughts on “passanten.

  1. Sollte es dennoch so kommen, würde ich dich angemessen an meinem Reichtum teilhaben lassen. Ja und man möchte es nicht glauben, ein erster Anfang ist gemacht. Ich habe heute mein erstes Bild verkauft. Naja im zweistelligen Euro Bereich, aber der liebe Gerhard hat ja auch so vor gefühlt 100 Jahren angefangen. Also ich bin absolut optimistisch… 😉☺

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: