umsteigen, bitte (IX).

ubahn5

© Daniel Schrödl

2 thoughts on “umsteigen, bitte (IX).

    • hui. da freue ich mich doch sehr. über dieses schöne kompliment. lieben dank.
      ja die sache mit den ausstellungen und dem fotobuch. seit jahren sage ich dass ich kurz davor bin, aber irgendwie vergeht die zeit und ich komme nicht dazu. und bin froh dass ich zumindest ein wenig blogge, um so mit den bildern was anzufangen. aber festes ziel für 2016: ein fotobuch. für hinweise über möglichen titel, oder welche bilder wie oder was, bin ich wäre ich sehr sehr dankbar. (sehe vor lauter bildern den wald äh die bäume nicht oder so). liebe grüße, daniel

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Labomatique

Je n'ai pas les yeux dans les poches

West Seventh Freelance

Photography, seeking, writing...and learning along the way. Want to come along?!

NAHAUFNAHME.

fotografie vor der haustür & achtsamkeit

www.fotobloggarna.se/

We photograph with passion

Peter Grey Photography

looking through the lens

STROKE(d)

journal

asa365foton

Fotoutmaning

Kamerapromenader

En fotoblogg

Tant Augustas tekopp

Böcker jag läser och bilder jag tar

findtheflower

a picture is worth a thousand words

snap happy

martine joy pictures

sixmillionphotographs

Adventures in photography, travel and design

dragonshades

seeing colour from a different perspective

PHOTO JOURNEYS

day by day photography

%d bloggers like this: